کودک درون من به سن بلوغ نرسیده پیر شد...

نمیدانم چرا
اما هنوز آهنگهای نوار کاست را با یک شوق خاصی گوش میدهم..
هنوز هم دوست دارم
چمدان خاک گرفته ی کنج انباری را باز کنم
خیره شوم به بلوز کاموایی که یقه اش بر اثر سوختگی نارنجی رنگ شده
تا یادم نرود زمانی لباسها از بزرگترها به ارث میرسید..
هنوز هم دوست دارم
با بوی نفت بخاری بیدار شوم و
چه لذتی داشت آن لحظه که میفهمیدم هنوز یک ربع بیشتر میتوانم بخوابم...
دلم برای ساندویچ های مدرسه مان که اکبر سیبیل دستور تهیه اش را به مک دونالد هم نمیداد تنگ شده...
هنوز دوست دارم از سر کوچه مدرسه لواشک غیربهداشتی که با چشم غیرمسلح میشد میکروبهایش را دید بخرم و زنگ آخر ته کلاس بین بچه ها تقسیم کنم...
هنوز هم دوست دارم وقت در هوای بارانی به سر کوچه میرسم بوی آش و کشک و نعناع کوچه را پر کند....
هنوز هم دوست دارم تمام دمپایی های خانه را بدهم و جوجه رنگی بگیرم
راستش هنوز دلم پیش تیله بازی با رفیقهایم مانده...
هنوز دوست دارم به آلبالو خشکه های روی پشت بام ناخنک بزنم
یا نامه ی عاشقانه ی سعید پسر همسایه را به سیمین بدهم....

دوستانم میخندند که چرا آهنگهای ماشینم از دهه ی هفتاد تجاوز نکرده اند
هرگز نمیفهمند
که کودک درون من به سن بلوغ نرسیده
پیر شد..........

نوید فرهمند
21/1/92
نظرات 7 + ارسال نظر
هورامان 11 خرداد 1392 ساعت 08:48

دوستانم میخندند که چرا آهنگهای ماشینم از دهه ی هفتاد تجاوز نکرده اند
هرگز نمیفهمند
که کودک درون من به سن بلوغ نرسیده
پیر شد..........
عالی

نوزاد صفائی 11 خرداد 1392 ساعت 16:27

واقعا هنوز هم دوست دارم دوران کودکی را ای کاش زندگی دنده عقبی هم داشت تا از دوران کودکی بیشتر لذت می بردم با همان اسباب بازی های ساده توپ پلاستیکی - فوتبال زمینهای خاکی
فوتبال زیر خمپاره و گلوله دشمن بازهم صفا داشت اما بیایید نگذاریم که بچه هایمان حسرت دوران کودکی خود را بخورند

سلام ده ستاوه ش بو په ی سه رداکه یتا،یاخواسه ربه رزی بیدی،گردیم وه نیوه فره وه شتانویسه ن دیسان ده ستا وه ش...

سڵام وسپاس په ی شمه کاکه گیان.

هیرو 23 خرداد 1392 ساعت 01:11 http://hewram.blog.ir

سلام
ممنون از حضورتون در وبلاگم و همچنین از دیدگاه زیباتون
وبلاگ بسیار خوبى با مطالب ارزشمند دارید
ممنون و موفق باشید

SAYD 13 مرداد 1392 ساعت 04:59 http://SOBHAN009S.BLOGFA.COM

تحمل تنهایی از گدایی دوست داشتن آسان تر است. تحمل اندوه از گدایی همه ی شادی ها آسان تر است

هنگامی که محبت به شما اشاره می کند،

به دنبالش بروید،

اگر چه دارای راههای دشوار و پر فراز و نشیب بوده باشد



دنبال نگاه‌ها نرو، چون میتونن گولت بزنن، دنبال

دارایی نرو چون کم‌کم افول می‌کنه دنبال کسی برو که

باعث بشه لبخند بزنی چون فقط با یک لبخند میشه یه روز

تیره را روشن کرد .


کسی را پیدا کن که تو را شاد کنه

دقایقی توی زندگی هستن که دلت برای کسی اونقدر تنگ

میشه که میخوای اونو را از رویات بیرون بکشی و توی

دنیای واقعی بغلش کنی.

رویایی رو ببین که میخوای. جایی برو که دوست داری.

چیزی باش که میخوای باشی. چون فقط یک جون داری و یک

شانس برای اینکه هر چی دوست داری انجام بدی.





ای همزبان بی صداترین فریادهایم

حتی وقتی سکوت تنها حرفی است که برای گفتن دارم



اول به نام عشق. . . دوم به نام تو. . . سوم به یاد مرگ . . . بر لوح شیشه ای قلبت بنویس: یا

تو و عشق، یا من و مرگ.


زمان! به من آموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست.... بوسیدن

قول ماندن نیست..... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست

SAYD 17 مرداد 1392 ساعت 03:24 http://SOBHAN009S.BLOGFA.COM

خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل
دسترنج یکماه ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم.
.
.
.
وقتی یادم میاد خیلی ها بودن که پارسال آخرین ماه رمضونشون رو تجربه کردن
دلم میگیره آخه شاید این بار نوبت من باشه که آخرین مهمونی ماه رمضون رو تجربه کنم . . .
عیدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد