من که می‌فهمم اون پدرمه...

مکالمه به یادماندنی نادر و سیمین در فیلم جدایی نادر از سیمین

-ایشون یه دلیل برای من بیاره چرا باید تو این موقعیت پاشیم بریم خارج؟
-تو یه دلیل بیار چرا باید بمونیم؟
-من هزار تا دلیل برات میارم.
-یکی‌شو بگو.
-یکی‌ش پدرم. من پدرمو نمی‌تونم ول کنم، بازم بگم!
-ولی زنتو می‌تونی ول کنی!
-من کی تو رو ول کردم؟ تو منو کشوندی دادگاه، تو برای من دادخواست طلاق فرستادی.
-اون می‌فهمه که تو پسرشی؟
-من که می‌فهمم اون پدرمه!

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد 10 خرداد 1392 ساعت 09:47

عجب حسی به آدم میده وقتی نگاش میکنی

هورامان 11 خرداد 1392 ساعت 08:50

واقعا بعضیا چطور میتونن با پدرشان اینگونه رفتار کنند

علی مرادی 19 خرداد 1392 ساعت 17:50

سلام وبلاگ زیبایی و پرمحتوایی دارین
خسته نباشید

محمودی 22 خرداد 1392 ساعت 14:57 http://malmin.blogfa.com

من که می فهمم اون پدرمه!

سڵام وسپاس په ی شمه ده ستا وه ش بۆ .

محمودی 17 مرداد 1392 ساعت 13:42 http://zabansaramahmoudi.blogfa.com

عشق یعنی اشک تــــــوبه درقنوت خواندنش با نام غفارالذنوب

عشق یعنی چشمها هم در رکوع شرمگین از نـام ستارالعـــــیوب

عشق یعنی سر سجود و دل سجود ذکر یا رب یا رب از اعماق وجود

عید فطر بر شما و خانواده محترمتان مبارکباد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد