ای کاش من همیشه کودک می ماندم...

اگر من بزرگ نمی شدم ، پدر بزرگ هنوز زنده بود

اگر من بزرگ نمی شدم ، کودک کودکی ام هنوز در حیاط بازی می کرد
اگر من بزرگ نمی شدم ، موهای پدر و مادرم سفید نمی شد
اگر من بزرگ نمی شدم ، مادر بزرگ در ایوان خانه باز می خندید

اگر من بزرگ نمی شدم ، هنوز می توانستم عمیق ترین خواب دنیا را ببینم
اگر من بزرگ نمی شدم ، تنهایی معنایش همان تنها بودن در اتاقم بود
اگر من بزرگ نمی شدم ، غروب جمعه برایم دلگیر نبود

ای کاش من همیشه کودک می ماندم .

نظرات 2 + ارسال نظر
S.Abdi 12 اردیبهشت 1392 ساعت 22:02

بچه که بودیم بستنیمونو گاز می زدن قیامت به پامی کردیم ،چه بیهوده بزرگ شدیم،
روحمان را گاز می زنند و می خندیم...
ممنون ازمطالب زیباتون

asko 20 اردیبهشت 1392 ساعت 13:28 http://shivs-zandi

اگر من بزرگ نمی شدم ، غروب جمعه برایم دلگیر نبود...
سلام وبلاگ زیبایی دارید.کاش کودک می ماندیم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد