روز پدر مبارک...

به سلامتی پسر کوچولویی که پول های مچاله شده اش را آروم گذاشت جلوی فروشنده و گفت: «برای روز پدر یک کمربند به من بده.»
فروشنده پرسید: «چه شکلی یا چه جنسی باشه؟»
پسرک گفت: «فرقی نمی کنه، فقط دردش کم باشه!»

نظرات 5 + ارسال نظر
ضحی 6 خرداد 1392 ساعت 00:37

با سلام انتظار نداشتم تو روز مبارک پدر به جای تبریک وقدر دانی اینجوری پدران عزیزمون رو  برنجونبن اصلا مطلب مناسبی ننوشتین کاش تشکرمیکردین از زحمات پدر که همیشه نادیده گرفته میشن ومیرن به حساب وظیفه پدری!متاسفانه پدر مصداق همون خودکاریه که هرچی باهاش بنویسی تغییری تو ظاهرش ایجاد نمیشه چون از درون خالی میشه برخلاف مادر که مثل مدادی که هرروز تراشیده میشه کوچیک شدن واز ببن رفتنشو مشاهده میکنیمم

سلام و تشکر از نظرتون
این نظر شماست و برای من محترمه.
اگه عکس مربوط به این مطلب رو دیده باشین خودش گویای همه چیز هست. این مطلب رو هم نوشتم تا یه کم حالت طنز بگیره هرچند که بیشتر برای اونایی نوشتم که پدرشون در قید حیات نیست و دلشون تنگ شده حتی برای کتک هاش و من خواستم عشق یه پسر کوچولو رو به پدرش نشون بدم وگرنه زحمات پدر چیزی نیست که من بتونم ازش تعریفی بکنم و این برای همه اثبات شده س.
من فکر نمیکنم که باعث رنجش پدران عزیز شده باشم ولی اگه شما ناراحت شدین معذرت می خوام.
بازم ممنون

نوزاد صفائی 6 خرداد 1392 ساعت 14:30

پدر عزیزم
ای مرا ازتوبنیاد عمر به نام تو بسته پیمان عمر
من از تابش تو بلند اخترم بود خاک پای تو تاج سرم
با سلام خدمت شما و آقایا خانم ضحی

اگر پدر هرانسانی فرعون نیز باشد بازهم احترام به ایشان واجب است آقا یا خانم ضحی اقای دولتیاری همچنان نیز که گفتند قصد شوخی داشته اند آخه پدر به کتک زدن مشهور است در ضمن اگه شما پدر آقای دولتیاری را می شناختید هیچ وقت انتقاد نمی کردید تا جایی که بنده یادم است پدر ایشان دست روی هیچ کس بلند نکرده است . موفق باشید ضحی جون

ممنون از نظرت
بیشتر سر بزن به ما خوشحال میشیم

ضحی 7 خرداد 1392 ساعت 02:03

سلام هرچند من پدر نیستم ولی عذر خواهی شمارو قبول میکنم چون دانش آموز پدری مهربان چون آقای دولتیاری بودم درضمن اقا یا خانوم نوزاد که شدی بادیگارد خدمت شماهم عرض سلام واحترام دارم.

سلام
شما لطف دارین
ممنون

نوزاد صفائی 7 خرداد 1392 ساعت 21:52

با سلام
میخواستم ببه اقا یا خانم ضحی بگم که نوزاد در زبان کردی یعنی همیشه شاد و اسم پسر است انشاله این اتفاق باعث آشنایی بیشتر شود موفق باشی

محمد 10 خرداد 1392 ساعت 09:48

واقعا جالب بود ممنون
ولی چه دوری برداشتن دوستان وسه هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد