گره‌وای...

کاتێ گره‌وانێ واتشا زاوڵه‌نی! 

        کاتێ خوانێ واتشا شێته‌نی!

                        کاتێ گالته‌م که‌رد واتشا قۆرس به!

                                کاتێ قۆرس بێنا واتشا کزه‌نی!

                                        کاتێ قسێم که‌ردێ واتشا فره دوی!

                                                کاتێ قسێم نه‌که‌ردێ واتشا عاشقه‌نی! 

به‌ڵام گره‌وای گه‌هاز زوانوو زگاری (بێ هێزی) بۆ، گه‌هاز فره زاوڵانه بۆ، گه‌هاز وێو نه‌گرته‌ی بۆ،

                 

به‌ڵام هه‌ر کاتێ کپێم ته‌ڕێ با،

زانوو نه زگاره‌نا، نه زاوڵه. زانوو په‌ڕ جه «هه‌ست»ینا! 

 

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام خوبی چه خبر سلامتی
بازم گل کاشتی تو وبلاگت عالی بود.
فیلمی که خواستی گذاشتم !
راستی تالار گفتمان هم افتتاح شد.تو عضو شو.
ضمنا طنز مهران مدیری هم گذاشتم همینطور فیلم های خارجی.
واسه تبادل لینک منو با نام ام دی فیلم لینک کن بعد خبرم کن تا با چه نامی لینکت کنم اوکی!
راستی حتما تو تالار گفتمان عضو شو و مطلب بفرست تو سایت هست میبینیش.
بای بای به سلامت
[بدرود]

سلام بر دوست عزیزم من هم مشتاق دیدار هستم .وقت بگذارید تا همدیگر را ببینیم ممنون .

سڵام و رێز
ده‌س وه‌ش فره‌ رازاوه‌ و وه‌شه‌سیا نویسته‌نت. هیواداره‌نا هه‌میشه به‌رده‌وام بی، به هه‌ورامی بنویسی و به هه‌ورامیش بوانیوه‌. تاوی سه‌ردان‌و وێبلاگه‌که‌و من که‌ری و دوێ بابه‌تێ کاک فه‌رشید شه‌ریفی و کاک شایان ره‌بیعی بوانیوه جه باره‌و زوانی هه‌ورامی..

وه‌ش بی یاخوا
ئینانێ خزمه‌ت‌ته‌نه

سۆران سپه‌نجی 7 بهمن 1389 ساعت 07:41

واقعا زیبا بود و جای تشکر دارد
از شما ممنونم و آرزوی تـوفیق
روز افزون برای شما میـکنـم از
درگاه حق تعالی ... __ __

امنه 17 بهمن 1389 ساعت 00:57

من بیشتر اواقات به وبلاگ شما سر می زنم از این که شما هم همین کار می کنید و به ما سر می زنید سپاس گزارم

خواهش میکنم.
خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد